Wachttijden
Langere wachttijden
Helaas zijn onze wachttijden momenteel langer dan gewenst. In verband met budgetafspraken met sommige zorgverzekeraars, kunnen de wachttijden per zorgverzekeraar verschillen. Hieronder vind je een overzicht van de wachttijden per verzekeraar.
Let op: Onze wachttijden gelden vanaf het moment van aanmelden via je huisarts.
Klik hieronder op het logo van jouw zorgverzekeraar voor meer informatie en de mogelijkheid tot wachtlijstbemiddeling:
Afhankelijk van locatie
48 weken
Afhankelijk van locatie
44 weken
Overige verzekeringen
Bekijk hier
61 weken
Afhankelijk van locatie
66 weken
Patiëntenstop
44 weken
Afhankelijk van locatie
48 weken
Afhankelijk van locatie
44 weken
Overige verzekeringen
Patiëntenstop: Wij kunnen helaas geen nieuwe aanmeldingen verwerken en nieuwe patiënten van deze verzekeraar in zorg nemen.
Aanmeldstop: Wij kunnen helaas geen nieuwe aanmeldingen verwerken. Aangemelde patiënten uit het verleden die momenteel op de wachtlijst staan kunnen nog wel in zorg komen na verstrijken van de wachttijd.
Wachtlijstbemiddeling
Wanneer je de wachttijd te lang vindt, kun je altijd contact opnemen met je zorgverzekeraar en vragen om wachtlijstbemiddeling. Je zorgverzekeraar dient er in beginsel zorg voor te dragen dat je binnen 4 weken vanaf het eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat je voorts binnen 10 weken na de intake een behandeling kan starten. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de Treeknorm).
Klik hierboven op het logo van jouw zorgverzekeraar als je met wachtlijstbemiddeling wilt starten.