Wij zijn mogelijk momenteel telefonisch niet goed bereikbaar. Kijk bij onze veelgestelde vragen om een antwoord op jouw vraag te vinden.

Contact

Wil je een afspraak voor de diagnostiekdag verzetten of annuleren?

Neem dan contact op met de afdeling planning via info@adhdcentraal.nl

Wil je een behandelafspraak verzetten of annuleren?

Neem dan contact op met de locatie waar je in behandeling bent. Mochten zij telefonisch niet bereikbaar zijn, stuur dan een mail.

Heb je een vraag over medicatie?

Neem contact op met jouw behandelaar op de locatie waar je in behandeling bent.

Heb je een andere vraag? Bijvoorbeeld over wachttijden of kosten?

Kijk dan eerst bij onze veelgestelde vragen. Hier vind je per onderwerp de antwoorden op veelgestelde vragen.

Ben je verwijzer en heb je een vraag over een patiënt die bij ons in zorg is?

Neem dan contact op met de locatie waar deze patiënt in behandeling is.

Ben je verwijzer en heb je een vraag over een patiënt die niet bij ons in zorg is?

Stuur dan een mail naar info@adhdcentraal.nl

Amsterdam

Nederland

Breda

Nederland

Den Haag

Nederland

Eindhoven

Nederland

Groningen

Nederland

Maastricht

Nederland

Nieuwegein

Nederland

Nijmegen

Nederland

Rotterdam

Nederland

Utrecht

Nederland

Zwolle

Nederland