Ik ben al in behandeling

Wanneer je al bij ADHDcentraal in behandeling bent, heb je misschien specifieke vragen over jouw behandeling, je afspraken en je locatie. Speciaal voor jou hebben we de meest gestelde vragen op een rij gezet.

Vergoedingen en facturatie

Bij ADHDcentraal vertellen wij je vooraf hoeveel tijd er in de agenda voor jouw afspraak is gepland. Dit zie je ook terug in de ADHDcentraal app. Zo is het vooraf transparant wat je kunt verwachten. Alleen als de werkelijke tijd meer dan 15 minuten afwijkt (meer of minder minuten dan vooraf gepland), zul je zien dat de duur op de rekening is aangepast.
Heb je tussendoor ongepland contact met jouw behandelaar over de inhoud van de behandeling (bijvoorbeeld telefonisch of via eHealth) dan zie je het achteraf terug. Ook hiervoor geldt dat het op de rekening precies te zien zal zijn met wie dit contact is geweest en welke tijd hiervoor is gerekend.

Voor vragen over facturatie, o.a. verstuurd vanuit Infomedics:

Heb je vragen over de vergoedingen of wil je een overzicht van onze contracten met zorgverzekeraars, dan kan je die hier bekijken.

Behandelafspraken

Voor vragen over jouw behandeling , het inplannen of wijzigen van een afspraak kun je contact opnemen met jouw locatie.

Overige vragen

Heb je nog andere vragen dan vind je de meeste antwoorden op onze veelgestelde vragen pagina.