Wij zijn mogelijk momenteel telefonisch niet goed bereikbaar. Kijk bij onze veelgestelde vragen om een antwoord op jouw vraag te vinden.
Contact
Onze locaties zijn elke werkdag van 08:00 uur tot 12:00 uur en van 13:00 uur tot 17:00 uur bereikbaar via de mail en telefoon.
Mocht je buiten deze uren mailen, dan beantwoorden wij die mail de volgende werkdag.
Bij spoed of crisis buiten kantoortijden, in de avond, nacht of het weekend, kun je contact opnemen met je eigen huisarts of de huisartsenpost.
Bij levensbedreigende situaties bel je het noodnummer 112.
Wil je een afspraak voor de diagnostiekdag verzetten of annuleren?
Neem dan contact op met de afdeling planning via info@adhdcentraal.nl
Wil je een behandelafspraak verzetten of annuleren?
Neem dan contact op met de locatie waar je in behandeling bent. Mochten zij telefonisch niet bereikbaar zijn, stuur dan een mail.
Heb je een vraag over medicatie?
Neem contact op met jouw behandelaar op de locatie waar je in behandeling bent.
Heb je een andere vraag? Bijvoorbeeld over wachttijden of kosten?
Kijk dan eerst bij onze veelgestelde vragen. Hier vind je per onderwerp de antwoorden op veelgestelde vragen.
Ben je verwijzer en heb je een vraag over een patiënt die bij ons in zorg is?
Neem dan contact op met de locatie waar deze patiënt in behandeling is.
Ben je verwijzer en heb je een vraag over een patiënt die niet bij ons in zorg is?
Stuur dan een mail naar info@adhdcentraal.nl
Amsterdam
Nederland
Breda
Nederland
Den Haag
Nederland
Eindhoven
Nederland
Groningen
Nederland
Maastricht
Nederland
Nieuwegein
Nederland
Nijmegen
Nederland
Rotterdam
Nederland
Utrecht
Nederland
Zwolle
Nederland